مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-13اقتصادي

موارد قانونی به نفع شهرک های صنعتی بازنگری شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: در زمینه تغییر کاربری چاه های کشاورزی به صنعت درخواست می شود، موارد قانونی موجود به نفع شهرک های صنعتی به منظور تأمین آب واحدهای صنعتی بازنگری و اصلاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا باقری، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان ظهر امروز در نشست شورای مشورتی شهرک های صنعتی استان سمنان که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، با اشاره به تشکیل شورای مشورتی اظهار کرد: تاکنون جلسات مختلف با حضور مسؤولان سازمان صنایع کوچک و مدیران دستگاه های اجرایی استان سمنان برگزار شد.

وی به همکاری با محیط زیست در زمینه جمع آوری نخاله های ساختمانی و تولیدی اشاره کرد و افزود: در راستای انجام مسؤولیت های اجتماعی شرکت شهرک های صنعتی با استفاده از امکانات و ماشین آلات نسبت به پاک سازی و ساماندهی پسماندهای غیرمجاز در شهرک ها اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان تأکید کرد: این اقدام با تعامل سازنده بین دستگاهی در استان سمنان به ویژه صنعت و محیط زیست انجام شده است.

باقری با اشاره به افزایش 145 لیتر بر ثانیه به منابع آبی شهرک های صنعتی استان سمنان، بیان کرد: در سال جاری، حدود 300 لیتر بر ثانیه منابع آبی قابل انتقال به شهرک ها و نواحی صنعتی در اقصی نقاط استان سم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موارد قانونی به نفع شهرک های صنعتی بازنگری شود

موارد قانونی به نفع شهرک های صنعتی بازنگری شود