مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-17سياسي

عقب ماندگی های حوزه سلامت مردم ساوجبلاغ را رنج می دهد


شهرستان در حوزه سلامت نسبت به حوزه های دیگر بسیار عقب است و عقب ماندگی های حوزه سلامت مردم را رنج می دهد.

- ساوجبلاغ- فرماندار ساوجبلاغ گفت: شهرستان در حوزه سلامت نسبت به حوزه های دیگر بسیار عقب است و عقب ماندگی های حوزه سلامت مردم را رنج می دهد.

به گزارش، محمدرضا البرزی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی آغاز عملیات اجرایی فاز یک بیمارستان تخصصی 160 تختخوابی تأمین اجتماعی در شهر هشتگرد که در سالن جلسات فرمانداری ساوجبلاغ برگزار شد، با تشکر از همراهی و همدلی شورای اسلامی و شهرداری هشتگرد در اختصاص زمین برای ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی اظهار کرد: در شهرستان ساوجبلاغ 225 هزار نفر از خدمات دفترچه درمانی تأمین اجتماعی استفاده می کنند که ماهانه بیش از 40 میلیارد تومان به صندوق تأمین اجتماعی کشور کمک می شود.

وی بیان کرد: شهرستان ساوجبلاغ در حوزه سلامت نسبت به حوزه های دیگر بسیار عقب است و عقب ماندگی های حوزه سلامت مردم را رنج می دهد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی موظف است برای مردم منطقه بیمارستان بسازد و ما نیز انتظار داشتیم بعد از تبادل توافقنامه بین معاونت درمان تأمین اجتماعی استان البرز و شهرداری هشتگرد، بلافاصله عملیات اجرایی ساخت بیمارستان در کمترین زمان ممکن آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی های حوزه سلامت مردم ساوجبلاغ را رنج می دهد

عقب ماندگی های حوزه سلامت مردم ساوجبلاغ را رنج می دهد