مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-25اقتصادي

حق پرستاری و یارانه توانبخشی بهزیستی 40 درصد افزایش یافت


سرپرست بهزیستی استان زنجان از افزایش 40 درصدی حق پرستاری و یارانه مراکز غیردولتی توانبخشی خبر داد و گفت: امسال نیز مستمری  تحت پوشش بهزیستی براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی 40 درصد افزایش یافت.

- ایسنا/زنجان سرپرست بهزیستی استان زنجان از افزایش 40 درصدی حق پرستاری و یارانه مراکز غیردولتی توانبخشی خبر داد و گفت: امسال نیز مستمری  تحت پوشش بهزیستی براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی 40 درصد افزایش یافت.

نعمت ملکی پیش از ظهر امروز (4 تیرماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به فعالیت 70 مرکز غیردولتی (روزانه، شبانه روزی، ویزیت در منزل و مرکز مراقبت در منزل و.

) در حوزه توانبخشی، عنوان کرد: به ازای هر توانخواه نیازمند مقیم در مراکز شبانه روزی توانبخشی، بر اساس درجه ارزشیابی مرکز، ماهانه معادل سه میلیون 780 هزار تا چهار میلیون و 200 هزار تومان برای گروه هدف دارای خانواده، چهار میلیون و 620 هزار تومان تا پنج میلیون از سوی سازمان بهزیستی به عنوان کمک هزینه پرداخت می شود.

وی ادامه داد: بر اساس این تصویب نامه افراد دارای آسیب نخاعی و افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید از حمایت حق پرستاری به مبلغ دو میلیون و 100 هزار تومان بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق پرستاری و یارانه توانبخشی بهزیستی 40 درصد افزایش یافت

حق پرستاری و یارانه توانبخشی بهزیستی 40 درصد افزایش یافت