مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:412023-07-18اقتصادي

تولید کاغذ تحریر در کارخانه زاگرس فارس؛ شاید وقتی دیگر!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سفر استانی دو سال پیش ریاست جمهوری به استان فارس سبب شد پرونده بسیاری از طرح های بر زمین مانده استان بار دیگر بر میز مسئولان قرار بگیرد که سهم صنعت از همه پر رنگ تر بود و با بازدید سرزده رییس جمهور از کارخانجات تعطیل در صدر اخبار قرار گرفت، کاغذ سازی زاگرس از مهمترین واحد های تولیدی بود که راه اندازی آن مورد تاکید واقع شد.

این کارخانه که اکنون دیگر 18 سال از ثبت و آغاز عملیات احداث آن می گذرد با مجهز شدن به دستگاه های به روز تولید در صنعت کاغذ از مهمترین امیدهای کشور برای پایان دادن به بحران کاغذ تحریر است.

این طوری نمی شود سالهاست رهبر انقلاب خودکفایی در تولید کاغذ را مطالبه می کنند، ایشان پس از بازدید از نمایشگاه کتاب در سال 91  بر  تولید کاغذ در داخل کشور تأکید کرد ند.

این مطالبه رهبر انقلاب در سالهای بعد نیز ادامه یافت، ایشان در سال 97 نیز در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب فرمودند: راه های خودکفایی{کاغذ} جلوی روی مان باز است…وزیر صنعت شخص اجرایی و پیگیری است…{بعد رو به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فرمودند}جلسه بگذارید و این مسأله را حل کنید… باید مسأله ی کاغذ را حل کنید، این طوری نمی شود…   مقام معظم رهبری در اردیبهشت ماه سال جاری هم پس از بازدید از نمایشگاه سی و چهارم در گفتگو با ناشران بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کاغذ تحریر در کارخانه زاگرس فارس؛ شاید وقتی دیگر!

تولید کاغذ تحریر در کارخانه زاگرس فارس؛ شاید وقتی دیگر!