مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 17:002023-07-08سياسي

کمبود 50 درصدی کادر اداری و قضایی در استان کرمان


مجموعه دستگاه قضایی استان با وجود کمبود 50 درصدی کادر قضایی و اداری و کمبود تجهیزات و اعتبارات موجود، برای خدمت به مردم تلاش می کنند.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: مجموعه دستگاه قضایی استان با وجود کمبود 50 درصدی کادر قضایی و اداری و کمبود تجهیزات و اعتبارات موجود، برای خدمت به مردم تلاش می کنند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز 17 تیرماه در مراسم تکریم و معارفه روسا و دادستان های سابق و جدید حوزه قضایی شهربابک اظهار کرد: در سال گذشته 850 هزار پرونده در دادسراها، دادگاه ها، شوراهای حل اختلاف و دادگاه های تجدید نظر رسیدگی و حقوق مردم استیفاء شده که به معنای جهاد همکاران قضایی و اداری است و البته معتقدیم باید بیش از این تلاش و کار شود.

وی خدمت جهادی کارگزاران به مردم را مورد تاکید قرار داد و افزود: امروز همه باید بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم تا در نهایت منجر به گسترش امید در بین مردم و ناامید ساختن دشمنان شود.

حمیدی خدمات انجام شده در دستگاه قضایی استان کرمان را مورد تقدیر قرار داد و بیان کرد: همه ما در هر جایگاهی باید با احساس مسئولیت نسبت به انجام وظیفه و تکلیف خود اقدام کنیم.

رییس کل دادگستری استان کرمان در ادامه تغییرات مدیریتی را امری طبیعی و زمینه ساز تحول و پیشرفت مجموعه ها دانست و ادامه داد: آقای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 50 درصدی کادر اداری و قضایی در استان کرمان

کمبود 50 درصدی کادر اداری و قضایی در استان کرمان