مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-13حوادث

شنا در استخرهای کشاورزی، کانال های آب و حاشیه رودخانه خطرناک است


شهرکرد_رییس مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری گفت: افراد از شنا در استخرهای کشاورزی، کانال های آب و حاشیه رودخانه بپرهیزند.

- محمود شمسی پور دهکردی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: افراد مناطق ایمن سازی شده را برای شنا انتخاب کنند، از شنا در استخرهای کشاورزی، کانال های آب و حاشیه رودخانه بپرهیزند و به توصیه های ایمنی توجه کافی داشته باشند تا از بروز حوادث غرق شدگی پیشگیری کنند.

وی به اشاره به وجود خطر غرق شدگی کودکان حتی در آب های کم عمق، افزود: از شهروندان درخواست داریم در تفریحات خود بیشتر مراقب کودکان باشند.

رییس مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به دلیل قد کوتاه و جثه کوچک، کودکان بیشتر در معرض غرق شدگی حتی در آب های کم عمق هستند و برای حفظ ایمنی، آن ها را از اطراف استخرها، دریاچه ها و رودخانه دور نگه دارید.

شمسی پور عنوان کرد: مردم به یاد داشته باشند در صورت بروز حادثه، بلافاصله با شماره 115 تماس گرفته و ضمن ارائه شرح حال صحیح به کارشناسان اورژانس، درخواست کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان اورژانس تا رسیدن واحدهای امدادی آن ها را برای انجام اقدامات نجات بخش مانند انجام ماساژ قلبی به صورت تلفنی راهنمایی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنا در استخرهای کشاورزی، کانال های آب و حاشیه رودخانه خطرناک است

شنا در استخرهای کشاورزی، کانال های آب و حاشیه رودخانه خطرناک است