مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:402023-06-28اجتماعي

آمادگی کمیته امداد ایلام برای دریافت نذورات عید قربان


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات گوشت قربانی مردم جهت توزیع در بین مددجویان خبر داد.

- رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد استان ایلام صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: کمیته امداد استان همانند سال های گذشته آماده دریافت نذورات قربانی مردم نوع دوست استان جهت توزیع در بین نیازمندان است.

وی افزود: در این زمینه دفاتر این نهاد در سراسر استان، مراکز نیکوکاری و قربانگاه های تدارک دیده شده آماده دریافت دام زنده ،گوشت قربانی و یا وجوهات نقدی مردم نوع دوست استان جهت توزیع در بین نیازمندان است.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: علاوه بر پایگاه ها و قربانگاه های در نظر گرفته شده جهت دریافت دام و نذورات قربانی، مردم نوع دوست استان می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #1*084*8877* و همچنین شماره کارت 0354-5003-9979-6037 نسبت به پرداخت نقدی نذورات قربانی خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: نیازمندان واقعی با میزان فقر بالا جهت دریافت نذورات قربانی شناسایی و اولویت بندی شده اند که در این زمینه کودکان دارای سوء تغذیه، مادران باردار و شیرده، خانواده های دارای فرزند یتیم همچنین سالمندان و بیماران بستری شده در منزل در اولویت دریافت نذورات قربانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کمیته امداد ایلام برای دریافت نذورات عید قربان

آمادگی کمیته امداد ایلام برای دریافت نذورات عید قربان