مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 08:052023-06-25اقتصادي

رونق دامپروری فرصتی برای توسعه اقتصادی آذربایجان غربی


دامپروری یکی از عرصه هایی است، که نباید از آن غافل شد، چون به واسطه آن می توان به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداشت.

- ایسنا/آذربایجان غربی دامپروری یکی از عرصه هایی است، که نباید از آن غافل شد، چون به واسطه آن می توان به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداشت.

با توجه به اینکه دامداری یکی از شغل های اصلی جامعه عشایری همچنین روستایی در آذربایجان غربی است، این صنعت به عنوان صنعتی مولد باید به سمت توسعه اقتصادی، اشتغال و کارآفرینی حرکت کند.

این عرصه شغلی می تواند با تکیه بر اقتصاد مقاومتی به عبارتی با حمایت مسئولان و همراهی مردم بیش از پیش شکوفا شده و در مسیر رشد قرار گیرد و رزق بر سر سفره بسیاری از خانواده ها بیاورد.

صنعت دامداری به عنوان صنعت مولد باید به سمت توسعه اقتصادی حرکت کند مهران شفیعی، کارشناس علوم دامی در گفت وگو با ایسنا، ضمن ابراز خشنودی از پیشتازی میاندوآب با مقایسه سایر شهرستان ها در تولید تخم مرغ، گوشت قرمز و سفید بالاخص بخش شیلات، جوجه یک روزه و انواع دام سبک و سنگین، گفت: در این شهرستان پتانسیل های زیادی نهفته است که باید از آن به صورت اصولی بهره برداری شود.

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت اهتمام برای بهره برداری از ظرفیت های نهفته در این خطه در زمینه دامداری و دامپروری تاکید کرد و این حوزه را یکی از عرصه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق دامپروری فرصتی برای توسعه اقتصادی آذربایجان غربی

رونق دامپروری فرصتی برای توسعه اقتصادی آذربایجان غربی