مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 10:102023-06-30اجتماعي

برپایی 16پایگاه تابستانی برای دانش آموزان با نیاز ویژه در کردستان


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده اوقات فراغت دانش آموزان با نیاز ویژه استان در 16 پایگاه کلاس های تابستانی غنی سازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، طالب محمدی اظهار کرد: رویکرد اصلی در فعالیت های تابستانی آموزش مهارت های زندگی با تکیه بر شعار دانش آموز پویا، تعالی، توانایی و فردایی بهتر در سایه تدبر و بصیرت قرآنی است.

وی با بیان اینکه تابستان امسال 16 پایگاه به صورت متمرکز در مدارس استثنایی سطح استان و غیر متمرکز در سالن های ورزشی ادارات استان دایر شده است، گفت: فعالیت پایگاه های تابستانی اوقات فراغت تا 20 شهریور ماه جاری برای دانش آموزان با نیازهای ویژه ادامه دارد.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان یادآور شد: تاکنون 574 دانش آموز دختر و پسر از طریق سامانه نورینو برای شرکت در پایگاه های تابستانی ثبت نام کرده اند که از این تعداد 401 نفر علاقمند به فعالیت های پرورشی و فرهنگی و 173 نفر نیز متقاضی فعالیت های ورزشی هستند.

وی اضافه کرد: در این پایگاه ها 40 رشته ورزشی، دینی، هنری، مشاغل و برنامه های فوق برنامه آموزشی به صورت حضوری و مجازی به دانش آموزان با نیازهای ویژه ارائه می شود.

محمدی با بیان اینکه برنامه های تابستانی آموزش و پرورش یکی از برنامه های مهم و اساسی دستگاه تعلیم و تربیت است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 16پایگاه تابستانی برای دانش آموزان با نیاز ویژه در کردستان

برپایی 16پایگاه تابستانی برای دانش آموزان با نیاز ویژه در کردستان