مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:002023-06-27سياسي

امیدآفرینی اولویت حوزه روابط عمومی است


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: مدیران روابط عمومی با انتقال اخبار خوب موجب رضایتمندی مردم و افزایش امیدآفرینی می شوند و امیدآفرینی جزء اولویت ها کار حوزه روابط عمومی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، نشست صمیمی مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران با حضور مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران به میزبانی روابط عمومی شهرداری اسلامشهر در محل سالن همایش های شهید آوینی شهرداری اسلامشهر برگزار شد.

محمد صائبی، مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در این نشست صمیمی با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمان ها، اظهار کرد: جهاد تبیین و ایجاد امیدآفرینی در جامعه همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و هست، مدیران روابط عمومی با انتقال اخبار خوب موجب رضایتمندی مردم و افزایش امیدآفرینی می شوند و امیدآفرینی جزء اولویت ها کار حوزه روابط عمومی است.

وی با اشاره به مشکلات و معضلات حوزه روابط عمومی های ادارات، تاکید کرد: لزوم ایجاد شبکه ارتباطی بین همه دستگاه ها در اولویت است، به ویژه در استان تهران که کمیسیون های متعدد و حوزه های مختلفی برای بررسی مسائل و مشکلات وجود دارد، روابط عمومی می تواند نقش موثری در انتقال اخبار و نظرسنجی مردم ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدآفرینی اولویت حوزه روابط عمومی است

امیدآفرینی اولویت حوزه روابط عمومی است