مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-04سياسي

مشعل گاز 50 روستای آذربایجان غربی روشن شد


مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: مشعل گاز 50 روستای استان همزمان با سفر معاون اول رییس جمهور به آذربایجان غربی روشن شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: مشعل گاز 50 روستای استان همزمان با سفر معاون اول رییس جمهور به آذربایجان غربی روشن شد.

عصر سه شنبه 13 تیرماه در مراسم ویدئو کنفرانسی افتتاح طرح های عمرانی استان که با حضور مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد، علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی در جمع مردم روستای بدلان، با بیان اینکه در آستانه عید سعید غدیر خم، گاز 50 روستای استان با 5100 خانوار روشن می شود، افزود: با افتتاح گاز این روستاها، خانوار روستایی برخوردار از نعمت گاز در استان با دو درصد ارتقا به 79 درصد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی با بیان اینکه برای گازدار شدن این روستاها، 350 کیلومتر لوله گذاری شده است، ادامه داد: برای این پروژه ها که البته شامل گازرسدنی به چند واحد صنعتی نیز می شود، در مجموع 200 میلیارد تومان هزینه شده است تا از زمستان امسال از سوخت مایع خلاص شوند.

شیخی با تاکید بر تداوم خدمات رسانی شرکت گاز آذربایجان غربی در مناطق زلزله زده خوی، خاطرنشان کرد: افتخار ما این است که در کنار دیگر دستگاه های اجرایی استان و در راستای بازسازی مناطق زلزله زده خوی، ما هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشعل گاز 50 روستای آذربایجان غربی روشن شد

مشعل گاز 50 روستای آذربایجان غربی روشن شد