مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 08:002023-07-20سياسي

کربلا به واسطه خون امام حسین (ع) تقدس یافته است


امام جمعه گناوه با اشاره به اینکه زمین کربلا سرزمینی بود که پیامبر (ص) و اولیا الهی به امام حسین (ع) وعده داده بودند گفت: سرزمین کربلا با خون پاک امام حسین (ع) تقدس پیدا کرد.

- گناوه- امام جمعه گناوه با اشاره به اینکه زمین کربلا سرزمینی بود که پیامبر (ص) و اولیا الهی به امام حسین (ع) وعده داده بودند گفت: سرزمین کربلا با خون پاک امام حسین (ع) تقدس پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی چهارشنبه شب در مراسم دومین شب ماه محرم در حسینیه سید الشهدا محله امامزاده گناوه اظهار داشت: روز دوم محرم روزی است که امام حسین و کاروان اهل بیت (ع) و یاران آن حضرت وارد سرزمین کربلا شدند.

به امام جمعه گناوه افزود: زمین کربلا سرزمینی بود که پیامبر (ص) و اولیا به امام حسین (ع) وعده داده بودند.

وی گفت: امام حسین (ع) با علم از شهادت خویش مطلع بودند اما فرمود ما اهل بیت راضی به رضای خداوند هستیم و در گودی قتلگاه نیز همین را فرمود.

وی با اشاره به تقدس یافتن زمین کربلا به واسطه شهادت امام حسین و یارانش در این سرزمین گفت: خاک زمانی که با خون شهید عجین شود آن هم شهیدی مانند امام حسین (ع) که مصیبت و عزای آن حضرت اعظم است و هیچ مصیبتی به پای مصیبت آن حضرت نمی رسد، تقدس پیدا می کند و سرزمین کربلا با این خون تقدس پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کربلا به واسطه خون امام حسین (ع) تقدس یافته است

کربلا به واسطه خون امام حسین (ع) تقدس یافته است