مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-21سياسي

دشمنان اعتقادات مردم را هدف قرار داده اند


امروز دشمن سعی دارد اعتقادات مردم را از آنها بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: تا کنون چندین بار از سوی کشورهای غربی به کتاب آسمانی قرآن کریم هتک حرمت شده است.

وی با اشاره به اینکه کسانی که این کار را انجام می دهند از جاسوسان اسراییل هستند، افزود: فردی که جاسوس این کشور باشد بدتر از این جنایت هم مرتکب می شود.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه اسراییل از مشکلات داخلی بسیار سختی برخوردار است، گفت: دولت اسراییل برای اینکه توجه مردم را از این مساله به سمت دیگری سوق دهد به جاسوس خود دستور چنین جنایتی را دادند.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب اسراییل برای منافع خود هر جنایتی را انجام می دهد، گفت: کشور سوئد باید فکری برای این اهانت ها کند.

مسلمانان برای تمام انبیا الهی احترام قائل هستند و هیچ مسلمانی حاضر نبوده کتاب های مقدس ادیان الهی را با وجود تحریفات آن آتش بزنند.

نورمفیدی در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع و مشکلات آب اشاره کرد و یادآورشد: همه مسئولان و سازمان های مرتبط به موضوع آب باید تلاش خود را به کار گیرند تا مشکلات مردم استان به حداقل رسد.

وی در خصوص نوسانات برق طی چند روز اخیر که باعث شکایت و گلایه برخی مردم شده، افزود: این نوسانات باعث شده وسایل برقی مردم سوخته شود و هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان اعتقادات مردم را هدف قرار داده اند

دشمنان اعتقادات مردم را هدف قرار داده اند