مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 08:352023-06-25سياسي

مرکز مشاوره رایگان خانواده های زندانیان قم افتتاح شد


مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قم از راه اندازی مرکز مشاوره رایگان برای حمایت از زندانیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سلمان پورمند مدیرعامل  انجمن حمایت از زندانیان قم در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به رویکرد جدید این انجمن برای کاهش آسیب های اجتماعی و خانوادگی زندانیان، گفت: با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از زندانیان جزو دهک های پایین درآمدی جامعه هستند، انجام مشاوره تخصصی یکی از نیازهای اصلی آنها برای بازگشت به زندگی عادی و کاهش مشکلات آنها است.

وی افزود: در همین راستا انجمن تصمیم گرفت با مشارکت سپاه استان قم، اقدام به راه اندازی مرکز مشاوره برای خانواده زندانیان و آسیب دیدگان از اعتیاد نماید که خوشبختانه این امر تحقق پیدا کرد و مرکز مشاوره رایگان انجمن حمایت از زندانیان قم با حضور سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه قم افتتاح شد.

پورمند گفت: در مراسم افتتاح این مرکز مشاوره، حجت الاسلام حسن غریب دادستان استان قم نیز حضور داشت و ضمن گفت وگو با رییس هیئت مدیره و اعضای انجمن از بخش مددکاری انجمن بازدید کرده و از  خدمات انجمن به خانواده زندانیان مطلع شد.

مدیرعامل  انجمن حمایت از زندانیان قم در پایان گفت: در این مراسم سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه قم نیز حمایت همه جانبه این نهاد از انجمن را اعلام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مشاوره رایگان خانواده های زندانیان قم افتتاح شد

مرکز مشاوره رایگان خانواده های زندانیان قم افتتاح شد