مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-03اقتصادي

تسویه بیمه سلامت با مراکز درمانی/ انجام پرداختی خرداد ماه


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: به طور میانگین ماهانه 1650 میلیارد به موسسات و مراکز درمانی در بخش سرپایی پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین رنجبران، در خصوص آخرین وضعیت پرداخت های سازمان بیمه سلامت به مؤسسات و مراکز درمانی در بحث نسخه نویسی الکترونیکی، افزود: در این بخش پرداخت ها به روز است، به این معنا که مطالبات سال گذشته تسویه شده و پرداخت فروردین و اردیبهشت 1402 نیز انجام شده و در حال حاضر پرداخت خرداد ماه در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در سه ماه اول سال 1402 میانگین هزینه ها به طور میانگین ماهانه 1,650 میلیارد تومان بوده و نظم قابل قبولی در خصوص پرداخت ها ایجاد شده است.

بدون شک نسخه الکترونیکی یک اقدام ارزشمند ملی بوده و بیمه سلامت سعی دارد با پرداخت منظم مطالبات، مؤسسات را به حمایت از اجرای این طرح ترغیب کند.

رنجبران تاکید کرد: تمامی مراکز طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت ایران اعم از مطب ها، بیمارستان های دولتی، غیر دولتی، خصوصی و خیریه در اجرای نسخه الکترونیک مشارکت فعال دارند و در حال حاضر این طرح 98 درصد در کل کشور اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه بیمه سلامت با مراکز درمانی/ انجام پرداختی خرداد ماه

تسویه بیمه سلامت با مراکز درمانی/ انجام پرداختی خرداد ماه