مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-11اقتصادي

رفع مشکل آب یک روستا با قطع آب یک مشترک


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از رفع مشکل آب یکی از روستاهای استان با قطع آب یک مشترک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حشمت اله عباسی امروز در نشست خبری با موضوع، رسانه، افکار عمومی و مدیریت مصرف آب در تابستان جاری اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان در 12 شهرستان و 34 شهر و یک هزار و 111 روستا که 863 روستای آن تحت پوشش این شرکت است، خدمت رسانی می کند.

وی عمده وظایف اصلی شرکت آب و فاضلاب را تأمین آب شرب بهداشتی و جمع آوری فاضلاب در برخی شهرهایی که شبکه دارند، برشمرد و افزود: آب شرب مناطق شهر و روستای استان از منابع مختلفی از جمله از طریق چاه ها حدود 726 حلقه، 42 رشته چشمه و 26 رشته قنات تأمین می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ادامه داد: در استان مرکزی در بخش شهری 337 هزار مشترک با جامعه آحادی 508 هزار مشترک، در بخش روستایی 169 هزار مشترک و از نظر آحادی 170 هزار مشترک وجود دارد.

عباسی اضافه کرد: مشترکین آب و فاضلاب استان مرکزی در بخش فاضلاب شهری نیز 195 هزار و در بخش روستایی نیز یک هزار و 123 هستند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته اقدامات خوبی انجام شده، افزود: پروژه های سال گذشته بالغ بر 483 میلیارد تومان اعتبار مصوب در حوزه آب بوده که از این مبلغ 269 میلیارد تومان تخصیص پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل آب یک روستا با قطع آب یک مشترک

رفع مشکل آب یک روستا با قطع آب یک مشترک