مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 21:102023-06-27سياسي

اسحاقی: وزارت بهداشت در تامین دارو کوتاهی نداشته است


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تامین دارو و تجهیزات پزشکی، وزارت بهداشت، وزارت اقتصاد، بانک مرکزی، سازمان برنامه، - بودجه و گمرگ دخیل اند، گفت: اعمال ماده 234 آیین نامه مجلس برای وزارتخانه ها یا دستگاه هایی است که تکالیف خود در حوزه دارو را انجام ندهند.

سلمان اسحاقی نماینده قائنات در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اظهارات عبدالحسین روح الامینی عضو کمیسیون بهداشت مبنی بر اعمال ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس در خصوص کمبود دارو گفت: در ایام کرونا، متولی اصلی مقابله با این همه گیری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بود اما سیاست های کلان کشور در این زمینه به عهده ستاد ملی مقابله با کرونا قرار داشت؛ چرا که موضوع همه گیری کرونا، موضوعی کلان و ملی بود و دیگر وزارتخانه ها و سازمان ها و نهادها نیز درگیر آن بودند.

او تاکید کرد: برای عبور از کرونا، ستاد ملی کرونا تشکیل شد که از وزارتخانه های مختلف از جمله وزارت دفاع، وزارت کشور، وزارت بهداشت، وزارت اقتصاد و .

در آن عضو بودند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع دارو و با بیان اینکه بخشی از مشکلات دارویی کشور به تحریم های ظالمانه برمی گردد، تصریح کرد: تحریم ها برای مردم مشهود و ملموس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسحاقی: وزارت بهداشت در تامین دارو کوتاهی نداشته است

اسحاقی: وزارت بهداشت در تامین دارو کوتاهی نداشته است