مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:452023-06-25دانش

مرکز آزمون زبان روسی دانشگاه علامه طباطبایی افتتاح شد


رییس دانشگاه علامه طباطبایی از آمادگی این دانشگاه برای گسترش فعالیت های مشترک با دانشگاه فدرال کازان روسیه خبر داد و گفت: افتتاح مرکز آزمون زبان روسی در دانشگاه علامه طباطبایی می تواند به توسعه ارتباطات دو دانشگاه کمک کند.

- رییس دانشگاه علامه طباطبایی از آمادگی این دانشگاه برای گسترش فعالیت های مشترک با دانشگاه فدرال کازان روسیه خبر داد و گفت: افتتاح مرکز آزمون زبان روسی در دانشگاه علامه طباطبایی می تواند به توسعه ارتباطات دو دانشگاه کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالله معتمدی در آیین گشایش مرکز آزمون زبان روسی(تورفل) گفت: رابطه راهبردی که بین دو کشور ایران و روسیه وجود دارد شرایطی را فراهم می کند که ما بتوانیم فعالیت های علمی و تعاملات دانشگاهی خود را ادامه دهیم.

به طور قطع برای اینکه بدانیم در چه زمینه هایی امکان گسترش همکاری های متقابل وجود دارد باید نسبت به ظرفیت دانشگاه های همدیگر مطلع باشیم.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های دانشگاه علامه طباطبایی، بیان کرد: این دانشگاه، بزرگترین دانشگاه تخصصی علوم انسانی در ایران و غرب آسیا است، بنابراین زمینه همکاری های دانشگاه علامه طباطبایی با دانشگاه فدرال کازان بیشتر در حوزه علوم انسانی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آزمون زبان روسی دانشگاه علامه طباطبایی افتتاح شد

مرکز آزمون زبان روسی دانشگاه علامه طباطبایی افتتاح شد