مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 19:452023-06-30اقتصادي

هزینه 220 میلیاردی برای اجرای فیبر نوری در لاریجان


نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به هزینه 220 میلیارد تومانی اجرای فیبر نوری و اینترنت پرسرعت در بخش لاریجان، گفت: برای گازرسانی در دهستان چلاو هم مسیر 9 کیلومتری فیلبند با پیاده روی راستی آزمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، رضا حاجی پور عصر امروز در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات مناطق صعب العبور، کوهستانی و دوردست این شهرستان تأمین سوخت بود که امروزه با تحقق عملیات گازرسانی این نعمت بزرگ به بخش لاریجان منتقل شده و بسیاری از مناطق این بخش کوهستانی همانند آب گرم از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه گازرسانی به بخش های کوهستانی و دهستان چلاو بخش امامزاده عبدالله امری محال و نشدنی به نظر می رسید، افزود: هم اکنون مطالعات و عملیات گازرسانی در برخی روستاهای منطقه چلاو در حال انجام است و پس از گذشت چهار سال شبکه گذاری در لاریجان انجام شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه برای گازرسانی در دهستان چلاو مسیر 9 کیلومتری فیلبند را با پیاده روی راستی آزمایی کردیم تا پس از لوله گذاری، انتقال گاز به منطقه چلاو محقق شود، تصریح کرد: لوله گذاری ها در این منطقه انجام شده و در حال تلاش برای انتقال شبکه اصلی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 220 میلیاردی برای اجرای فیبر نوری در لاریجان

هزینه 220 میلیاردی برای اجرای فیبر نوری در لاریجان