مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-03اقتصادي

سالیانه حدود 2 تن گوشت سفید در سرخس معدوم می شود


مدیر دامپزشکی سرخس سالیانه حدود یک تن و 800 تا 2 تن گوشت سفید غیر قابل مصرف در شهرستان معدوم می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر دامپزشکی سرخس سالیانه حدود یک تن و 800 تا 2 تن گوشت سفید غیر قابل مصرف در شهرستان معدوم می شود.

محمد بهادری در گفت و گو با ایسنا از وجود 400 هزار رأس دام سبک و 2800 رأس دام سنگین در شهرستان خبر داد و افزود: پارسال واکسیناسیون حدود 2 میلیون 100 هزار رأس نوبت سر واکسن جمعیت دام سبک و سنگین شهرستان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه هر ساله هر دام باید چندین نوبت واکسن دریافت کند، در خصوص وضعیت کنترل و پایش بیماری های دام در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: ماهیانه به طور میانگین 20 هزار رأس دام از نظر بیماری های مختلف و جلوگیری از شیوع بیماری های مختلف کنترل و پایش می شود.

مدیر دامپزشکی سرخس عنوان کرد: پارسال پایش و تزریق واکسن بروسلوز یا همان تب مالت در جمعیت دام سبک و سنگین شهرستان به تعداد 69 هزار رأس و واکسیناسیون هاری برای 6600 قلاده سگ صاحب دار انجام شده است.

وی از صدور و تمدید بیش از 100 پروانه بهداشتی خودروی حمل فراورده ها و نهادهای دامی و نظارت و نمونه گیری بر محموله های وارداتی گوشت قرمز و مرغ در محل سردخانه منطقه ویژه اقتصادی سرخس به میزان حدود 4000 تن در مدت مذکور خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالیانه حدود 2 تن گوشت سفید در سرخس معدوم می شود

سالیانه حدود 2 تن گوشت سفید در سرخس معدوم می شود