مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-20سياسي

بانوان طلبه با مطالعه به شبهه های قیام سیدالشهدا (ع) پاسخ دهند


معاون فرهنگی مدرسه علمیه ولی عصر (عج) شهرستان گرمی گفت: طلاب و روحانیون به عنوان پرچم داران دین اسلام باید با مطالعه عمیق منابع اصیل، - گرمی- معاون فرهنگی مدرسه علمیه ولی عصر (عج) شهرستان گرمی گفت: طلاب و روحانیون به عنوان پرچم داران دین اسلام باید با مطالعه عمیق منابع اصیل، به شبهه های قیام سالار شهیدان پاسخ دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سمیه یوسفی پیش از ظهر پنجشنبه در آیین عزاداری دهه اول محرم که در گرمی برگزار شد، با اشاره به فضائل سوگواری بر مصائب سیدالشهدا (ع) اظهار کرد: گریه بر امام حسین (ع) تجدید عهد و پیمان با آن حضرت است چرا که انسان زمانی برای یک موضوعی گریه می کند که به خوبی آن را در ذهن خود پرورانده و با آن ارتباط عاطفی و معنوی برقرار کند.

وی تصریح کرد: به برکت یادآوری مصائب امام حسین (ع) احساس محبت و دوستی نسبت به ایشان و احساس نفرت از دشمنان او در قلب انسان احیا و بازسازی می شود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه ولی عصر (عج) شهرستان گرمی گفت: سیدالشهدا (ع) شخصیتی مقدس است و گریه بر ایشان موجب نورانیت قلب انسان شده و گرایش به خوب زیستن در انسان تقویت می شود و انسان بی اختیار برای نزدیک شدن و یکی شدن به آن شخصیت قدسی گام برمی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان طلبه با مطالعه به شبهه های قیام سیدالشهدا (ع) پاسخ دهند

بانوان طلبه با مطالعه به شبهه های قیام سیدالشهدا (ع) پاسخ دهند