مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-15سياسي

توسعه اقدامات پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی در البرز


دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز گفت: فرهنگ قانون مداری و توسعه اقدامات پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی در البرز ارتقا می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تفاهم نامه ای مشترک میان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز و ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز پیش از ظهر شنبه در راستای ارتقای فرهنگ قانون مداری و توسعه ی اقدامات پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی منعقد شد.

در قالب این همکاری مشترک که به امضای فرید نجف نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز و علی اسلام خواه رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان رسید، طرفین مأموریت یافتند تا با استفاده از ظرفیت موکب ها و گروه های جهادی، جهت اطلاع رسانی و آموزش آحاد جامعه درخصوص علل و عوامل وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی و ارائه آگاهی های پیشگیرانه تلاش کنند.

اعزام قضات، وکلا و مشاوران حقوقی به منظور آموزش موکب ها، گروه های جهادی و پرسنل ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز با هدف پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی نیز دیگر رسالتی است که معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز ذیل این تفاهم نامه بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اقدامات پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی در البرز

توسعه اقدامات پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی در البرز