مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-08دانش

فراخوان جذب استاد کرسی های زبان فارسی خارج از کشور تمدید شد


مرکز همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم، از تمدید فراخوان انتخاب استاد برای اعزام به کرسی های زبان و ادبیات فارسی و ایرانشناسی در دانشگاه ها و مراکز علمی خارج از کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرکز همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم اعلام کرد: نظر به استقبال و درخواست اعضای هیات علمی متقاضی برای شرکت در فراخوان مذکور، مهلت ارسال مدارک تا روز یکشنبه مورخ 25 تیرماه سالجاری تمدید می شود.

همچنین تکمیل پرسش نامه و ارسال مدارک، صرفاً به منزله درخواست اعزام است و داوطلبان، پس از بررسی مدارک و وضعیت علمی، برای شرکت در مصاحبه علمی دعوت خواهند شد.

دانشگاه ها موظف هستند، پرسشنامه متقاضیان اعزام را در اختیار اعضای هیأت علمی گروه های زبان و ادبیات فارسی، ایران شناسی و مطالعات ایرانی، آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان، زبان شناسی، فرهنگ و زبان های باستانی که متقاضی اعزام و واجد شرایط (اعضای هیأت علمی پیمانی و رسمی (قطعی یا آزمایشی) و مسلط به یک زبان بین المللی بوده و پس از برگشت از ماموریت پنج سال تا بازنشستگی فرصت داشته باشند) قرار داده و پس از تکمیل در قالب فایل های word و pdf حداکثر تا تاریخ 1402/04/25 از طریق آن دانشگاه به طور متمرکز و در یک مرحله، با نامه رسمی آن دانشگاه به این مرکز ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جذب استاد کرسی های زبان فارسی خارج از کشور تمدید شد

فراخوان جذب استاد کرسی های زبان فارسی خارج از کشور تمدید شد