مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 20:052023-06-24اقتصادي

عدالت مالیاتی در کشور پیاده سازی شود


نماینده قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان این موضوع که درآمدهای مالیاتی 59 رصد افزایش داشته عنوان کرد: باید به سمت اداره کشور با مالیات رفته و عدالت مالیاتی را پیاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر فاطمه محمدبیگی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین که ظهر شنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در بودجه سال 1402 وجود دارد این است که فروش نفت در آن 25 درصد افزایش داشته است که نشان از گستردگی ارتباطات و توانایی در دور زدن تحریم ها است.

نماینده مردم البرز آبیک و قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه در مسئله نفت ما خام فروشی می کنیم که باید از این مسئله عبور کرد و بتوانیم به فروش محصولات نفتی برسیم.

وی با بیان این موضوع که درآمدهای مالیاتی 59 رصد افزایش داشته عنوان کرد: باید به سمت اداره کشور با مالیات برویم و عدالت مالیاتی را پیاده کنیم.

محمدبیگی با اشاره به کاهش قیمت خودرو گفت: در بخش کاهش قیمت خودرو و برخورد با مافیای آن اقدامات خوبی شده از جمله اینکه امسال قانون واردات خودرو تغییراتی خواهد داشت اما در زمینه اجرای قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری هنوز اعتبارات لازم اختصاص نیافته و کارها مغفول مانده است که از این تریبون گلایه خود را به مسئولان ذی ربط اعلام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت مالیاتی در کشور پیاده سازی شود

عدالت مالیاتی در کشور پیاده سازی شود