مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:552023-06-26فناوري

راه اندازی اتاق سرور مرکز مدیریت راه های لرستان


رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راهداری لرستان از راه اندازی اتاق سرور مرکز مدیریت راه ها در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر دالوند امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات راهداری لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد امنیت در شبکه داخلی و ارتباطات رایانه ای در میان مدت و بلند مدت تعمیر و نگهداری سخت افزارها در میان مدت از اهداف مهم سازمانی این اداره است.

وی ادامه داد: در سه ماهه نخست سال جاری خرید، راه اندازی و پشتیبانی دوربین های نظارت تصویری پایانه بار خرم آباد، دریافت مجوز برگزاری مناقصه سامانه نوبت دهی پایانه بار، راه اندازی و ایجاد لینک و ارتباط مخابراتی بین اداره کل و پایانه بار برای پایش دوربین های نظارت تصویری پایانه بار و ایجاد ارتباط شبکه داخلی اینترانت بین اداره کل و پایانه بار خرم آباد انجام شد.

رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، تصریح کرد: راه اندازی ups اتاق سرور مرکز مدیریت راه ها استان، رفع مشکل نرم افزاری و سخت افزاری بیش از 150 سیستم اداره کل و 11 شهرستان استان و برون سپاری ارائه خدمات کارت هوشمند حمل و نقل و رانندگان از طریق دفاتر پیشخوان از دیگر اقدامات شاخص این اداره در این مدت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اتاق سرور مرکز مدیریت راه های لرستان

راه اندازی اتاق سرور مرکز مدیریت راه های لرستان