مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 21:302023-07-22اجتماعي

نقش موثر گروه های مردم نهاد در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب


معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس بر نقش موثر گروه های مردم نهاد در امر فرهنگ سازی مصرف بهینه آب تاکید کرد.

- ایسنا/فارس معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس بر نقش موثر گروه های مردم نهاد در امر فرهنگ سازی مصرف بهینه آب تاکید کرد.

نبی الله مرادی شنبه 31 تیر در نشست مشترک شرکت آب منطقه ای فارس و اداره کل حفاظت محیط زیست استان با گروه های مردم نهاد بیان کرد: در راستای پروژه فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و آموزش مصرف بهینه آب، این نشست در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: گروه های مردم نهاد با توجه به این که برآمده از بطن جامعه و لایه های زیرین اجتماع هستند، می توانند کمک شایانی در امر مهم فرهنگ سازی و حفاظت از محیط زیست پیرامونی داشته باشند.

معاون اداره کل محیط زیست فارس اضافه کرد، با توجه به این که مقوله آب به عنوان پایه اصلی محیط زیست محسوب می شود، لذا حفظ و حراست از آن با کمک گروه های مردم نهاد(سمن ها) می تواند موثر واقع شود.

امیرحسین مشکین فام، مجری طرح احیاء و تعادل بخشی و رییس گروه پایش منابع آب شرکت آب منطقه ای فارس نیز بیان کرد: در میان پروژه های 15 گانه طرح مهم احیا و تعادل بخشی، پروژه فرهنگ سازی را می توان در راستای سایر پروژه ها از جمله به کار گیری گروه های گشت و بازرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر گروه های مردم نهاد در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب

نقش موثر گروه های مردم نهاد در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب