مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-19سياسي

تلاش برای قرارگرفتن جایزه مصطفی (ص) در فهرست رتبه بندی جوایز علمی دنیا


با دعوت رسمی دانشگاه ملی تحقیقات تاشکند، مذاکرات بنیاد مصطفی (ص) جهت قرارگیری جایزه مصطفی در فهرست رتبه بندی جوایز رصدخانه IREG آغاز شد.

- تلاش برای قرارگرفتن جایزه مصطفی (ص) در فهرست رتبه بندی جوایز علمی دنیا با دعوت رسمی دانشگاه ملی تحقیقات تاشکند، مذاکرات بنیاد مصطفی (ص) جهت قرارگیری جایزه مصطفی در فهرست رتبه بندی جوایز رصدخانه IREG آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات و ترویج بنیاد مصطفی، با عنایت به اهمیت معرفی جایزه مصطفی و فعالیت های بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) در سطح بین الملل، ایجاد زمینه های مناسب همکاری و بهره برداری از فرصت های موجود در جهان، توسعه ارتباط با مجامع بین المللی و زمینه سازی برای ورود جایزه به رتبه بندی های بین المللی جوایز علم و فناوری، اعزام هیأت هایی از بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) جهت انجام مأموریت های بین المللی همواره در دستور کار قرار داشته است.

یکی از فرصت های شناسایی شده در این راستا رویداد IREG 2023 Conference در ازبکستان بود.

مهدی امینی، نماینده بنیاد در رویداد مذکور در تاشکند ازبکستان حضور پیدا کرد و در حاشیه کنفرانس IREG با افراد و نهادهای تاثیرگذار علم و فناوری جهان دیدار کرد و به شرح فعالیت های بنیاد پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای قرارگرفتن جایزه مصطفی (ص) در فهرست رتبه بندی جوایز علمی دنیا

تلاش برای قرارگرفتن جایزه مصطفی (ص) در فهرست رتبه بندی جوایز علمی دنیا