مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-25سياسي

جوانان موتور محرک حل چالش های کشور هستند


رییس فراکسیون سازمان های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی جوانان را یکی از شروط اصلی حکمرانی مردم پایه عنوان کرد و گفت: جوانان، پیشران و موتور محرکی برای حل چالش های کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نشست هم اندیشی حکمرانی مردم پایه با حضور رییس فراکسیون سازمان های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و تعدادی از مسؤولان و نمایندگان سازمان های مردم نهاد و تشکل های فرهنگی استان پیش ازظهر امروز در استانداری اردبیل برگزار شد.

زهره الهیان، رییس فراکسیون سازمان های مردم نهاد مجلس در این نشست اظهار کرد: حکمرانی مردم پایه به معنای این است که مشکلات به دست مردم حل شود، مسؤولان برای مردم به صحنه بیایند و با مردم این مشکلات را برطرف کنند.

وی با اشاره به شروط حکمرانی مردم پایه افزود: شرط اول حکمرانی مردم پایه دسترسی مردم به مسؤولان و مبادی تصمیم گیری است که سازمان های مردم نهاد حلقه های واسط هستند که می توانند که این فاصله را کم کنند و شرط دوم داشتن توانمندی مردم برای مشارکت است که در ابتدا باید خود سازمان های مردم نهاد توانمند شوند تا بتوانند مردم را برای حل مسئله توانمند کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان موتور محرک حل چالش های کشور هستند

جوانان موتور محرک حل چالش های کشور هستند