مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 08:352023-06-27اجتماعي

قوچان پر بارش، درگیر با خشکسالی


هر چند قوچان در خراسان رضوی به لحاظ بارش شرایط بهتری به نسبت دیگر شهرستان ها دارد اما نسبت به نیاز آبی که داریم در شرایط خشکسالی به سر می بریم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره هواشناسی قوچان گفت: هر چند قوچان در خراسان رضوی به لحاظ بارش شرایط بهتری به نسبت دیگر شهرستان ها دارد اما نسبت به نیاز آبی که داریم در شرایط خشکسالی به سر می بریم.

علیرضا خسروی در گفت و گو با ایسنا افزود: هرچند مقدار بارشی که در شهرستان قوچان داشته ایم از تمام شهرستان های خراسان رضوی بهتر و بیشتر بوده است، ولی این نشان نمی دهد که از شرایط خوبی برخوردار هستیم.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه پوشش گیاهی منطقه نیاز آبی خاصی دارد اما چون از دوره آماری عقب تر هستیم قطعاً با این بارش ها برآورده نمی شود.

رییس اداره هواشناسی قوچان میزان بارش ها را با توجه به نیاز آبی منطقه بسیار کم اعلام کرد و گفت: قوچان در خراسان رضوی به لحاظ بارش شرایط بهتری از دیگر شهرستان ها دارد اما نسبت به شهرستان و نیاز آبی که باید داشته باشد اکنون در شرایط خشکسالی هستیم.

وی مقدار بارش شهرستان قوچان از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون را 201 میلی متر اعلام کرد و افزود: طی همین مدت در سال گذشته 258 میلی متر و مدت مشابه دوره آماری 291 میلی متر بارش ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوچان پر بارش، درگیر با خشکسالی

قوچان پر بارش، درگیر با خشکسالی