مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-18فرهنگي

وزارت ارشاد: در اتفاقات سال گذشته، شاید هزار نفر از هنرمندان بی قانونی کردند


کسانی که در واقع حرف ها، صحبت های توجیه ای و صیانتی برنتافتن و بر مدار خودشان ادامه دادند و ما بر اهرم های قانونی که داشتیم محرومیت های مختلفی را از ابعاد مختلف تخصصی اعمال کردیم که شما در عمل هم می بینید تعدادی از بازیگران یا هنرمندان هستند که در عرصه .

- کسانی که در واقع حرف ها، صحبت های توجیه ای و صیانتی برنتافتن و بر مدار خودشان ادامه دادند و ما بر اهرم های قانونی که داشتیم محرومیت های مختلفی را از ابعاد مختلف تخصصی اعمال کردیم که شما در عمل هم می بینید تعدادی از بازیگران یا هنرمندان هستند که در عرصه های مختلف اجازه فعالیت ندارند.

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بنایی بر لجاجت یا حذف دائمی هنرمندی را نداریم، گفت: از هنرمندان حمایت می کنیم اما قانون گریزی را تاب نمی ‎آوریم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سیدمحمد هاشمی با تاکید بر اینکه با افتخار بر مدار عقلانیت و حکمرانی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت انقلابی پرچم دار حرکت ارزشی و انقلابی بوده و هستیم، اظهار داشت: ما برآمده از جبهه فرهنگی انقلاب هستیم و با افتخار خودمان را مکلف بر حفظ همه اصول و ارزش ها می دانیم.

  وی با بیان اینکه حدود 150 هزار هنرمند در رشته های مختلف در استان های کشور داریم، ادامه داد: این عزیزان همگی از راه هنر ارتزاق می کنند که تقریبا 98 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ارشاد: در اتفاقات سال گذشته، شاید هزار نفر از هنرمندان بی قانونی کردند

وزارت ارشاد: در اتفاقات سال گذشته، شاید هزار نفر از هنرمندان بی قانونی کردند