مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 20:502023-06-23اقتصادي

شهر خلاق به نیروی کار خلاق و انعطاف پذیر نیاز دارد


مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت ارشاد در پنل رسانه ای شهر خلاق رشت با اشاره به برخی شرایط شهر خلاق گفت: شهر خلاق به نیروی کار خلاق و انعطاف پذیر نیاز دارد و نباید فقط به یک قشر خاص نگاه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت محمد آقاسی عصر امروز با حضور در نشست بررسی نقش رسانه ها در برندسازی شهری در دومین سالانه رشت شهر خلاق خوراک در موزه روستایی گیلان با اشاره به اینکه جمعیت جهان به شدت در حال تغییر است، اظهار کرد:شهرها محصول فروپاشی روستاها هستند و امروزه ما شاهد رشد سریع جمعیت در جهان هستیم.

وی با اشاره ویژگی های شهر خلاق خوراک رشت افزود: در رشت بافت تاریخی و مدرن وجود دارد و این موجب شده است که با هویت های نقطه ای مواجه شویم.

آقاسی با تأکید به اینکه  در شهرها کنش جمعی فراوانی وجود دارد، افزود: شهر خلاق شهری است که باید تولید داشته باشد و در عنوان شهر خلاق نباید فقط به یک تابلو بسنده کرد.

وی با بیان اینکه تولد هر مفهومی حتما زمینه فرهنگی، اجتماعی دارد، تصریح کرد: شهر خلاق به واسطه اینکه شهرهای امروز به شدت با انسان در زدیت است تشکیل شده و در شهرهای امروز روح عینی بر روح ذهنی غلبه پیدا کرده است.

مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت ارشاد با تأکید به اینکه خلاقیت در دوره ای اهمیت پیدا کرده که شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر خلاق به نیروی کار خلاق و انعطاف پذیر نیاز دارد

شهر خلاق به نیروی کار خلاق و انعطاف پذیر نیاز دارد