مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-06بين الملل

ایران و عراق، 20 سال بعد از سرنگونی صدام


این شعارها کار همان طرفداران مقتدی صدر است.

اینکه در مجلس آمدند و گفتند ایران بره بره، به اعتراضات سال های 2018 تا 2019  در عراق باز می گشت که می گفتند: - بغداد حره حره، ایران بره بره: بغداد آزاد، آزاد! ایران برو برو.

حالا بیست سال از سرنگونی صدام و رژیم بعث گذشته است و 29 مرداد امسال هم می شود سی و پنجمین سالگرد پایان جنگ ایران و عراق.

حالا روابط ایران و عراق چگونه است؟ مردم عراق راجع به ایران چه تصوری دارند؟ در اقلیم کردستان شرایط به چه ترتیبی است؟ اعتراضات ضد ایرانی و شعار ایران بره بره، بغداد حره حره از کجا نشئت می گرفت؟ آیا از نتایج نظرسنجی گالوپ که به مناسبت بیستمین سالگرد نابودی رژیم بعث و صدام منتشر شد می توان برداشتی ایرانی داشت؟ انصاف نیوز به دنبال پاسخ همین سوالات با سید صادق حاین شعارها کار همان طرفداران مقتدی صدر است.

اینکه در مجلس آمدند و گفتند ایران بره بره، به اعتراضات سال های 2018 تا 2019  در عراق باز می گشت که می گفتند: بغداد حره حره، ایران بره بره: بغداد آزاد، آزاد! ایران برو برو.

سینی، خبرنگار باسابقه و آشنا با عراق و تحولات آن، مصاحبه ای طولانی داشته است.

عراق یک کل سیاسی منسجم و یکپارچه نیست انصاف نیوز: گروه های مختلف در عراق از جمله حامیان مقتدی صدر، افراد حاضر در دولت فعلی عراق، سنی های عراق، کردهای عراق و سایر گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و عراق، 20 سال بعد از سرنگونی صدام

ایران و عراق، 20 سال بعد از سرنگونی صدام