مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 18:452023-07-08سياسي

دامداران خراسان جنوبی پروانه چرای دام را تمدید کنند


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: دامدارانی که در طرح مرتع داری شرکت کردند و قراردادشان تمام شده است باید نسبت به تمدید آن اقدام کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: دامدارانی که در طرح مرتع داری شرکت کردند و قراردادشان تمام شده است باید نسبت به تمدید آن اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا نصرآبادی روز شنبه به رسانه ها اعلام کرد: دامداران دارای طرح مرتع داری برای تهیه و بازنگری طرح تا چهارم اردیبهشت سال آینده اقدام کنند.

وی افزود: همچنین کسانی که جایگزین برای مرتع دار متوفی از بین همسر و فرزندان انتخاب نکرده اند تا 11 مرداد امسال فرصت این کار را دارند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی یادآور شد: کسانی می توانند جایگزین مرتع دار متوفی شوند که ساکن منطقه یا عضو نظام عشایری باشند همچنین به صورت مستمر و حرفه ای به دامداری مشغول باشند.

95 درصد مساحت استان خراسان جنوبی را عرصه های منابع طبیعی اعم از جنگل ها، مراتع و بیابان تشکیل می دهد که مساحت مراتع نزدیک به هشت میلیون و 500 هزار هکتار است و بیش از 2 میلیون و 200 هزار هکتار از مراتع طرح اصلاح، احیا و بهره بردای دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامداران خراسان جنوبی پروانه چرای دام را تمدید کنند

دامداران خراسان جنوبی پروانه چرای دام را تمدید کنند