مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-18اقتصادي

در جشنواره خلاقیت فونیکس، برنده سفر به چین باشید


برند فونیکس، این نقطه ایده آل را برای خود متصور است که بتواند چیزی فراتر از محصولات با کیفیت را به مشتریان خود ارائه کند.

- در این راستا باشگاه مشتریان فونیکس قصد دارد به پاس وفاداری مشتریان، تجربه ای به یاد ماندنی را رقم بزند و برای اولین بار ، از مالکان خلاق خودروهای برند فونیکس دعوت کرده است تا با شرکت در کمپین جشنواره ایجاد بستری برای ارتباط بهتر اعضای خانواده فونیکس و فرصتی برای اعضای این خانواده است تا برنده سفری بی نظیر به کشور چین شوند.

برندهای پیشرو، اهمیت ویژه ای برای وفاداری مشتریان قائل هستند و به پاس این وفاداری، مشتریان فونیکس فرصتی ویژه برای سفر به چین خواهند داشت.

با توجه به گستره پهناور چین، این کشور، اقلیم ها و فرهنگ های مختلفی را شامل می شود و این سفر، امکانی برای آشنایی با شهرهای بزرگ، زیبایی های کم نظیر، تاریخ و فرهنگ این کشور است که هر ساله میلیون ها گردشگر را به خود جذب می کند.

برخی از این شهرها، قطب های اقتصادی و مالی چین هستند و با آسمان خراش های بلند و آثار تاریخی فراوان، یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران را به خود اختصاص می دهند.

نکته قابل توجه درباره سفر به چین این است که مشتریان در امتداد برنامه خود، گذری هم به کارخانه مادر خودروهای فونیکس خواهند داشت می توانند از نزدیک، درک بهتری از فرآیند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جشنواره خلاقیت فونیکس، برنده سفر به چین باشید

در جشنواره خلاقیت فونیکس، برنده سفر به چین باشید