مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-05اقتصادي

تشکیل 350 پرونده قاچاق کالا و ارز در ایلام


دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز ایلام از تشکیل 350 پرونده قاچاق کالا در استان طی سه ماهه نخست امسال خبر داد.

- جوهر نادری دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان ایلام ظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری فارس در ایلام گفت: در سه ماه نخست سال جاری بیش از 350 پرونده قاچاق کالا به ارزش 81 میلیارد تومان در استان ایلام تشکیل شده است.

 وی افزود: این میزان تشکیل پرونده های قاچاق کالا نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد رشد داشته است.

 دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان ایلام ادامه داد: لوازم خانگی، پوشاک، مواد خوراکی، کود شیمیایی، دارو و لوازم خودرو از مهمترین کالا های قاچاق شده در استان طی سال جاری بوده است.

نادری ادامه داد: کالا های قاچاق بلاصاحب، دارای صاحب متواری یا مجهول المالک باید تحویل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) داده شوند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: همچنین کالا های کشف شده فاسدشدنی نیز امحا خواهند شد و تعدادی از کالا ها هم صادر و یا به صورت محدود در داخل به فروش گذاشته می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در ایلام، سال جاری 10 مرحله طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان اجرایی شده و 224 قاچاقچی نیز در استان دستگیر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 350 پرونده قاچاق کالا و ارز در ایلام

تشکیل 350 پرونده قاچاق کالا و ارز در ایلام