مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 01:052023-07-08اقتصادي

آخرین خبرها از چهارخطه ازنا- اراک/ وعده تکمیل تا بهمن 1402


شازند که یکی از مصوبات سفر دولت سیزدهم به لرستان است، 9 کیلومتر از این محور ترانزیتی احداث نشده و مسئولان وعده داده اند که این بخش از پروژه بهمن ماه افتتاح می شود.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: عدم تعریض محور ازنا - شازند یکی از مشکلات مردم شهرستان ازنا است، محور ازنا - شازند به طول 70 کیلومتر شهرستان ازنا را به استان مرکزی متصل می کند که بیش از 35 کیلومتر از این محور در شهرستان ازنا واقع شده و هم اکنون چهارخطه شدن این محور همچنان نیمه تمام باقی مانده است.

جاده ازنا - اراک در ابتدا باهدف ایجاد ارتباط محلی بین شهرستان های ازنا و شازند ایجاد شد؛ اما بعدها به دلایل مختلف ازجمله مسیر هموار و کاهش زمان سفر تبدیل به یک جاده ترانزیتی شده است به گونه ای که اکثر وسایل نقلیه عبوری از آن خودروهای سنگین بوده و همواره شاهد وقوع تصادفات ناگوار در این محور هستیم.

7 کیلومتر از پروژه افتتاح شد محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا در سخنانی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه چهارخطه ازنا - اراک، اظهار داشت: این پروژه جز مصوبات سفر دولت سیزدهم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این محور، یک محور ترانزیتی و کریدور شمال به جنوب محسوب می شود، عنوان کرد: تکمیل این چهارخطه مطالبه جدی مردم شهرستان ازنا محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از چهارخطه ازنا- اراک/ وعده تکمیل تا بهمن 1402

آخرین خبرها از چهارخطه ازنا- اراک/ وعده تکمیل تا بهمن 1402