مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 08:152023-06-22اجتماعي

رویداد هفتگی «پنج شنبه بازی» برای کودکان قمی برگزار می شود


افتتاحیه رویداد هفتگی پنج شنبه بازی، همزمان با آغاز فصل تابستان امروز در مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، افتتاحیه رویداد هفتگی پنج شنبه بازی ، همزمان با آغاز فصل تابستان عصر امروز پنج شنبه 1 تیرماه در مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری قم برگزار می شود.

  از این پس این رویداد که برای مخاطبان دختر و پسر در تمامی گروه های سنی کودک و نوجوان پیش بینی شده است عصر هر پنج شنبه در مجتمع پردیسان برگزار خواهد شد.

  بازی کودک و نوجوان و تهیه شرایط و ابزارهای بازی، یکی از روش های مهم در تربیت فرزند و رشد شخصیتی و اخلاقی به حساب می آیند، آموزش از طریق بازی یادگیری را تسهیل می کند و بازی ها علاوه بر ایجاد نشاط و سرگرمی، زمینه ساز بروز خلاقیت در کودکان و نوجوانان هستند.

  قواعد، اصول و مقررات بازی کودک را آماده می کند تا اصول و مقررات زندگی اجتماعی را درک کند و مسائل انضباطی و اخلاقی را درست و به موقع به کار بندد.

کودکان و نوجوانان بسیاری از اصول ارزشمند اخلاقی و اجتماعی مانند تعاون، همکاری، همدلی، مشارکت و مانند آن را به هنگام بازی می آموزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد هفتگی «پنج شنبه بازی» برای کودکان قمی برگزار می شود

رویداد هفتگی «پنج شنبه بازی» برای کودکان قمی برگزار می شود