مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 15:152023-06-22اجتماعي

تلفیقی از قدرت و کارایی با تکنولوژی پیشرفته باتری


در دنیای امروز، آگاهی نسبت به اهمیت محیط زیست و زمین به عنوان گهواره تمدن بشر، افزایش می یابد و همگام با آن، روش های مختلفی برای حفاظت از محیط زیست به کار گرفته می شود.

- یکی از گام های اساسی کشورهای توسعه یافته در این مسیر و در راستای کاهش آلودگی هوا، جایگزینی سیستم حمل نقل مبتنی بر تکنولوژی های قدیمی و سوخت های فسیلی، با تکنولوژی های نوین است.

در ایران هم برند فونیکس به عنوان نامی نوآور در صنعت خودرو، قصد دارد گام هایی اساسی در زمینه سازگاری با محیط زیست و انرژی های نو بردارد.

پروژه ای کلان که با نام جریان سبز فونیکس شناخته می شود و تمرکز خود را در مقطع فعلی بر تکنولوژی نوین پلاگین هیبرید (PHEV) معطوف کرده است.

رکن اساسی و قابل توجه در تکنولوژی PHEV، این است که در عین سازگاری با محیط زیست و کاهش مصرف سوخت فسیلی، قدرت عملکرد خودرو با همان کیفیت موتورهای بنزینی پیش می رود.

تعهد فونیکس به ایجاد وسایل نقلیه با ویژگی های کارایی و سازگاری با محیط زیست، در تمام جنبه های مهندسی محصول و طراحی، از فناوری های باتری گرفته تا قابلیت های شارژ، منعکس شده است.

با پیوستن به دوره جدید از نوآوری و سازگاری با محیط زیست موسوم به جریان سبز فونیکس و بهره گیری از فناوری PHEV، رانندگان علاوه بر اینکه می توانند از قدت و عملکرد یک موتور بنزینی لذت ببرند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفیقی از قدرت و کارایی با تکنولوژی پیشرفته باتری

تلفیقی از قدرت و کارایی با تکنولوژی پیشرفته باتری