مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 19:152023-07-04ورزشي

سامانه جامع یاریگران زندگی رونمایی شد


قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در رونمایی سامانه جامع یاریگران زندگی گفت: باید موضوع پیشگیری از اعتیاد را تبدیل به گفتمان ملی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، علیرضا کاظمی امروز در مراسم رونمایی این سامانه که به صورت ویدئو کنفرانس در دبیرخانه های شورهای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان های سراسر کشور برگزار شد، گفت: یکی از مسائل مهمی که جزو اولویت های مهم ستاد است و مقام معظم رهبری نیز بر آن تأکید دارند، پیشگیری است؛ ایشان در جلسات آسیب های اجتماعی فرمودند که پنجاه درصد ظرفیت و امکانات را به حوزه پیشگیری تخصیص دهید که این نشان از اهمیت موضوع است.

وی با بیان اینکه طرح یاریگران به عنوان طرح ملی، می تواند در قالب های متفاوت، هم ادبیات جدیدی را به کشور تزریق کند و هم فرهنگ جدیدی را در سطح کشور ایجاد کند، افزود: این طرح در قالب های متفاوت در آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان، محیط های کار و دانشجویی و اخیراً نیز در روستاها اجرا می شود و در این محیط ها، کانون یاریگران زندگی نیز افتتاح شده است.

قائم مقام دبیرکل ستاد بیان داشت: باید رصد و نظارت داشته باشیم بر اینکه قرار است در این کانون ها چه اتفاقی بیفتد؟ آیا صرفاً تابلوی یک کانون یا آمار تعداد راه اندازی کانون در مدارس کافی است؟ طبیعتاً خیر؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه جامع یاریگران زندگی رونمایی شد

سامانه جامع یاریگران زندگی رونمایی شد