مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-07اقتصادي

خرید تضمینی گندم در مازندران از مرز 100 هزار تن گذشت


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: خرید تضمینی گندم در کشاورزان استان از مرز 100 هزار تن گذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران، عباسعلی وفایی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران، اظهار کرد: با پایان برداشت گندم در مزارع پایین دست استان، عملیات خرید تضمینی گندم با فعالیت مراکز خرید در مناطق کوهستانی ادامه دارد و کشاورزان مناطق بالادست، همچنان گندم مازاد بر نیاز خود را به مراکز خرید تضمینی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران تحویل می دهند.

وی گفت: تاکنون بیش از 100 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد و عملیات خرید تضمینی گندم از کشاورزان مازندرانی با ادامه خرید در مناطق کوهستانی و بالادست استان پیگیری می شود.

مدیرکل غله و بازرگانی استان مازندران با اشاره به وجود 58 هزار هکتار سطح زیر کشت گندم، اضافه کرد: با توجه به پیش بینی خرید 100 هزار تن گندم در استان، این عملیات تاکنون با 20 درصد افزایش نسبت به سال گذشته همچنان ادامه دارد.

وفایی نژاد با اشاره به سیاست های حمایتی دولت از کشاورزان، تصریح کرد: برای اولین بار در استان جهت کمک به کشاورزان و تسهیل در تحویل گندم، مرکز خرید روستای یارسم به مراکز خرید تضمینی گندم در بخش هزارجریب افزود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی گندم در مازندران از مرز 100 هزار تن گذشت

خرید تضمینی گندم در مازندران از مرز 100 هزار تن گذشت