مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-14سياسي

برگزاری انتخابات سازمان نظام روانشناسی در 27 مرداد/ اصلاح آیین نامه انتخابات


دبیر هیات نظارت مرکزی انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور اعلام کرد: انتخابات سازمان نظام روانشناسی در موعد مقرر خود یعنی 27 مرداد سال جاری برگزار می شود.

- دبیر هیات نظارت مرکزی انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور اعلام کرد: انتخابات سازمان نظام روانشناسی در موعد مقرر خود یعنی 27 مرداد سال جاری برگزار می شود.

دکتر ابراهیم نعیمی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه آیین نامه برگزاری انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور اصلاح شده و انتخابات این سازمان در موعد مقرر یعنی 27 مرداد برگزار می شود، اظهار کرد: دکتر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی مغایرت هایی را نسبت به آیین نامه مصوب هیات وزیران درخصوص برگزاری انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور اعلام کرده بودند که این مغایرت ها را اصلاح کردیم.

وی توضیح داد: با توجه به اهمیت و ضرورتی که برگزاری این انتخابات دارد و بن بستی که بیش از سه سال است در برگزاری این انتخابات ایجاد شده است؛ کمیسیون تخصصی این امر در هیات دولت با اولویت و به سرعت تشکیل جلسه و اصلاحات لازم را انجام داد که در هیات دولت مصوب شد.

بر اساس نامه رییس مجلس، فرصت هفت روزه ای برای اصلاح مغایرت ها داشتیم که قبل از سپری شدن موعد مقرر دولت آیین نامه را اصلاح و مصوب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات سازمان نظام روانشناسی در 27 مرداد/ اصلاح آیین نامه انتخابات

برگزاری انتخابات سازمان نظام روانشناسی در 27 مرداد/ اصلاح آیین نامه انتخابات