مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 19:552023-07-11پزشكي

مراقبت های بهداشتی از حجاج استان بوشهر انجام شد


رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: مراقبت های بهداشتی از حجاج استان بوشهر انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آنفلوانزا، آبله میمونی و … احتمال سرایت و انتقال این بیماری ها در بین زائران وجود دارد.

رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر ادامه داد: لازم است به منظور پیشگیری از ورود هرگونه بیماری به داخل کشور از طریق حجاج، برنامه های کنترلی و پیشگیرانه طبق شیوه نامه های مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نقطه صفر مرزی و در بدو ورود زائران به عمل آید.

حبیبی نیا اضافه کرد: همه حجاج و زائرین استان بوشهر که 906 نفر هستند، در چهار پرواز از سرزمین وحی عازم کشور شدند که بدین منظور تیم مراقبت مرکز بهداشت با ورود اولین گروه حجاج در محل فرودگاه بین المللی بوشهر حضور داشتند.

این مقام مسئول اشاره داشت: تیم مراقبت سلامت مرکز بهداشت شهرستان شامل پزشک، کارشناسان بهداشتی ستاد شهرستان، کارشناسان پایگاه مراقبت بهداشتی مرزی هوایی و کارشناسان آزمایشگاه، کلیه حجاج را در ابتدای ورود به سالن فرودگاه تحت کنترل قرار دادند.

وی ادامه داد: تیم مراقبت با استفاده از دماسنج لیزری نسبت به اندازه گیری درجه حرارت بدن تک تک افراد اقدام کرده و به منظور بیماریابی، با مشاهده دقیق وضعیت جسمانی و حال عمومی آن ها در صورت داشتن علائم ظاهری و مشکوک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقبت های بهداشتی از حجاج استان بوشهر انجام شد

مراقبت های بهداشتی از حجاج استان بوشهر انجام شد