مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-17سياسي

امکان گذراندن دوره های پسادکتری صنعتی در کارخانه نوآوری


معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جریان بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر از امکان گذراندن دوره های پسادکتری در کارخانه های نوآوری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزارت علوم تحقیقات که به همراه دکتر صمد نژاد ابراهیمی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و سیاست گذاری امور پژوهشی این وزارت علوم در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر از دستاوردها و توانمندی های سه شتاب دهنده حاضر در آن بازدید کردند.

در این نشست، پرویز کرمی، مدیرعامل و رییس هیئت مدیره کارخانه نوآوری آمپر، ضمن  معرفی بخش های مختلف کارخانه به دستاوردها و توانمندی های استارت آپ های حاضر در زمینه هوشمندسازی، حمل ونقل، خودرو ، سلامت و امنیت غذایی آی تی و فناوری های نرم اشاره کرد و آمادگی این مرکز نوآوری را برای ارتباط هرچه بهتر و بیشتر صنعت و دانشگاه و نیازمحور بیان کرد.

پیمان صالحی ضمن اشاره به مهم بودن حوزه های فعالیت کارخانه نواوری آمپر و بازیگران این حوزه ها در خصوص شکاف های موجود صنعت و دانشگاه گفت: با شناسایی درست نیازمندهای جامعه و بررسی حجم بازار می توان قدم های مؤثری در این مسیر برداشت.

برای مثال در حوزه تجهیزات پزشکی، حوزه خوراک دام و یا هوشمندسازی با توجه رشد این صنایع، چالش های زیادی وجود دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان گذراندن دوره های پسادکتری صنعتی در کارخانه نوآوری

امکان گذراندن دوره های پسادکتری صنعتی در کارخانه نوآوری