مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-18سياسي

همایش استعداد سنجی و ارزیابی شغلی مددجویان کمیته امداد شهرستان سرخه


همایش استعداد سنجی و ارزیابی شغلی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با همکاری جهاددانشگاهی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و با حضور مسوولین و کارآفرینان در شهرستان سرخه برگزار شد.

- ایسنا/سمنان همایش استعداد سنجی و ارزیابی شغلی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با همکاری جهاددانشگاهی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و با حضور مسوولین و کارآفرینان در شهرستان سرخه برگزار شد.

در راستای مهارت آموزی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در شهرستان سرخه، با هماهنگی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته بین جهاددانشگاهی استان سمنان و معاونت اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد امام خمینی شهرستان سرخه، همایشی تحت عنوان آشنایی با مهارتهای زندگی و کسب و کار با هدف استعدادسنجی شغلی برای مددجویان برگزار شد.

در این همایش که با هدف اجرای آموزش های هدفمند برای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، اساتید مطرح کشوری در زمینه اهمیت آموزش و کار آفرینی و مهارتهای زندگی در راهیابی افراد برای ورود به بازارکار مطالبی را ارائه کردند.

در این همایش، مددجویان براساس سطح توانایی و نظرات مشاوران و اساتید، محورهای شغلی و آموزشی خود را انتخاب نمودند تا طبق زمابندی جهاددانشگاهی استان سمنان این آموزش ها برای مخاطبان ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش استعداد سنجی و ارزیابی شغلی مددجویان کمیته امداد شهرستان سرخه

همایش استعداد سنجی و ارزیابی شغلی مددجویان کمیته امداد شهرستان سرخه