مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:302023-06-28سياسي

تازه ترین آمار داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی/مهلت ثبت نام تمدید نمی شود


مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 45 هزار داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 1402 خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در این آزمون امشب پایان می یابد.

- مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 45 هزار داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 1402 خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در این آزمون امشب پایان می یابد.

دکتر علیرضا کریمیان در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 از روز یکشنبه 28 خرداد ماه آغاز شده بود با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده داوطلبان تا پایان امروز می توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون اقدام کنند.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ثبت نام بیش از 45 هزار داوطلب در آزمون فوق تاکید کرد: متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده اند در صورت تمایل می توانند تا آخر وقت امروز نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی و کدرشته محل های انتخابی خود اقدام نمایند .

وی افزود: مهلت ثبت نام داوطلبان در دوره های با آزمون و بدون آزمون مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 تمدید نخواهد شد.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: همه متقاضیان، اعم از اینکه پذیرش در رشته امتحانی آنان با آزمون یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین آمار داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی/مهلت ثبت نام تمدید نمی شود

تازه ترین آمار داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی/مهلت ثبت نام تمدید نمی شود