مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-14سياسي

برگزاری هرچه باشکوه تر مجالس عزاداری محرم ضروری است


بازنشستگان عمری در مسیر خدمت به جامعه تلاش کرده اند و شایسته تقدیر و احترام هستند و تکریم آنها از سوی مسئولین باید مورد توجه قرار گیرد.

- ایسنا/لرستان امام جمعه موقت خرم آباد گفت: بازنشستگان عمری در مسیر خدمت به جامعه تلاش کرده اند و شایسته تقدیر و احترام هستند و تکریم آنها از سوی مسئولین باید مورد توجه قرار گیرد.

بهروز شمسی فر امروز 23 تیرماه در خطبه های نماز جمعه خرم آباد که در مصلای الغدیر این شهرستان برگزار شد، با اشاره به سالروز ورود امام حسین (ع) به کربلا، اظهار کرد: امام حسین(ع) چراغ هدایت است و با قیام عاشورا راه آزادگی را به بشر نشان داد.

وی اضافه کرد: امام حسین (ع) معلم انسانیت و اخلاق به بشریت است و با ورود به کربلا درس ایثار، گذشت و فداکاری را به انسان هانشان داد.

امام جمعه موقت خرم آباد با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر مجالس عزاداری محرم، اظهار کرد: حفظ، نشر و دفاع از دین، توسط سیدالشهدا(ع) انجام شد و همه ما مدیون این حرکت امام حسین (ع) هستیم.

شمسی فر در ادامه با اشاره به اینکه خانواده رکن اصلی جامعه است، بیان کرد: شخصیت انسان در خانواده شکل می گیرد و خانواده سالم فرزند سالم را به جامعه تحویل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هرچه باشکوه تر مجالس عزاداری محرم ضروری است

برگزاری هرچه باشکوه تر مجالس عزاداری محرم ضروری است