مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 07:132023-07-12سياسي

دانشکده های اقماری باید جمع شوند/ وقت اولویت دادن به حوزه علم و فناوری است


مشاور استاندار کرمانشاه در حوزه علم و فناوری با تاکید بر لزوم چابک سازی حوزه آموزش عالی با حذف دانشکده های اقماری و رشته های غیرکاربردی، گفت: - ایسنا/کرمانشاه مشاور استاندار کرمانشاه در حوزه علم و فناوری با تاکید بر لزوم چابک سازی حوزه آموزش عالی با حذف دانشکده های اقماری و رشته های غیرکاربردی، گفت: وقت آن رسیده تا به حوزه کارآفرینی و علم و فناوری اولویت بدهیم.

  پرفسور محمدمهدی خدایی 20 تیر در نشست تخصصی جایگاه علم و فناوری در تحقق برنامه های توسعه کشور و راهکارهای ارتقاء نقش و اثربخشی نظام علم و فناوری در برنامه هفتم که به همت سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به تدوین لایحه برنامه هفتم توسعه، اظهار کرد: برای تدوین هر برنامه، برنامه ریزان کشور نیم نگاهی به برنامه های گذشته کشور دارند.

وی افزود: تاکنون شش برنامه پنج ساله توسعه را در کشور پشت سرگذاشته ایم که البته برنامه ششم توسعه هنوز هم در حال اجرا است.

عضو هیات علمی دانشگاه رازی با بیان اینکه همه برنامه ها یکسری نقاط ضعف و قوت دارند، عنوان کرد: گاها نقاط ضعف یک برنامه باعث عدم موفقیت آن می شود و گاهی هم در یک برنامه نقاط ضعفی نیست، اما مجموعه ای از مسائل داخلی و خارجی باعث می شود تا به خوبی اجرا نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده های اقماری باید جمع شوند/ وقت اولویت دادن به حوزه علم و فناوری است

دانشکده های اقماری باید جمع شوند/ وقت اولویت دادن به حوزه علم و فناوری است