مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-05فرهنگي

اجرا برای صندلی های خالی در یک جشنواره موسیقی


شهرکرد_چهارمحال و بختیاری میزبان شانزدهمین جشنواره «موسیقی نواحی ایران زمین» منطقه دو کشور بود اما هنرمندان از نحوه برگزاری این جشنواره گلایه مند هستند.

- شهرکرد_چهارمحال و بختیاری میزبان شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران زمین منطقه دو کشور بود اما هنرمندان از نحوه برگزاری این جشنواره گلایه مند هستند.

خبرگزاری مهر_گروه استان ها: موسیقی اقوام با گوشت و پوست مردم ایران زمین عجین شده است، هر قومی با شنیدن موسیقی منطقه خود که نشان از فرهنگ غنی آن مرز و بوم دارد به وجد می آید، این روزها چهارمحال و بختیاری میزبان شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران زمین منطقه دو کشور بود، اما هنرمندان موسیقی این استان از نحوه برگزاری این جشنواره گلایه مند بوده و هستند.

15 دوره گذشته جشنواره موسیقی نواحی ایران زمین به صورت متمرکز در یکی از استان های کشور برگزار می شد که عموماً کرمان میزبان این جشنواره ملی بود، هنرمندان موسیقی از قومیت های مختلف در این جشنواره شرکت می کردند و هنر خود را به مردمان طرفدار موسیقی سنتی و اقوام ارائه می کردند.

طبق تصمیم مسئولان جشنواره موسیقی نواحی ایران زمین امسال مقرر شد که شانزدهمین دوره این جشنواره به صورت منطقه ای برگزار شود و چهارمحال و بختیاری میزبان این جشنواره در منطقه دو کشور بود، در روز افتتاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرا برای صندلی های خالی در یک جشنواره موسیقی

اجرا برای صندلی های خالی در یک جشنواره موسیقی