مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-22بين الملل

اوکراین با مهمات خوشه ای به روستای مرزی روسیه حمله کرد


فرماندار بلگورود اعلام کرد که ارتش اوکراین با استفاده از مهمات خوشه ای به یک روستا در مرز روسیه حمله کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، درست یک روز پس از آن که روزنامه آمریکایی واشنگتن پست به نقل از منابع آگاه اوکراینی گزارش کرد که ارتش اوکراین استفاده از مهمات خوشه ای آمریکا علیه مواضع روسیه را آغاز کرده است، فرماندار منطقه بلگورود امروز (شنبه) اعلام کرد که کی یف با این سلاح های خطرناک و ممنوعه به روستای ژورافلفکا در مرز روسیه حمله کرده است.

خبرگزاری فرانسه در این خصوص گزارش کرد، ویاچسلاو گلادکف فرماندار بلگورود امروز اعلام کرد که اوکراین روز گذشته (جمعه)، روستای مرزی ژورافلفکا در غرب منطقه بلگورود را با استفاده از مهمات خوشه ای هدف قرار داد.

روز پنجشنبه هفته گذشته،  مقام های اوکراینی آگاه به واشنگتن پست گفته بودند که کی یف، شلیک مهمات خوشه ای که آمریکا در اختیار این کشور قرار داده، علیه نیروهای روسیه در جنوب شرقی اوکراین را آغاز کرده است به امید آن که سنگرهای مستحکم روسیه را که ضدحملات تابستانی اوکراین را کند کرده است، در هم بشکند.

(جزییات بیشتر ) فرماندار بلگورود در صفحه تلگرامی خود با اشاره به حملات روز گذشته اوکراین نوشت: در منطقه بلگورود، 21 گلوله خمپاره و سه مهمات خوشه ای از یک راکت انداز چندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین با مهمات خوشه ای به روستای مرزی روسیه حمله کرد

اوکراین با مهمات خوشه ای به روستای مرزی روسیه حمله کرد