مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 20:352023-06-22بين الملل

خالد مشعل: قدرت مقاومت، تغییر قواعد درگیری را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد


رییس جنبش حماس در خارج با اشاره به قدرت گرفتن جنبش مقاومت در فلسطین، تأکید کرد که نظامیان و شهرک نشینان اسراییلی در ترس و وحشت به سر می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خالد مشعل رییس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خارج از این کشور تأکید کرد که مقاومت در سرزمینهای اشغالی فلسطین، رو به رشد زیادی است.

خبرگزاری قدس پرس به نقل از مشعل گزارش داد، قدرت گرفتن مقاومت به ویژه در کرانه باختری، عملا تغییر قواعد درگیری را به رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان اسراییلی تحمیل کرده است.

وی با بیان اینکه به خاطر مقاومت، شکستها و تلفات سنگینی به صهیونیستها وارد شده است گفت: ترس، وحشت و نگرانی که سربازان اسراییلی و شهرک نشینان با آن روبرو هستند، نشانگر جدیت فرماندهان در توسعه کمی و کیفی مقاومت است.

مشعل با تأکید بر اینکه جنایات وحشیانه صهیونیستها را باید با همبستگی، اتحاد و شراکت هر چه بیشتر بین مردم فلسطین پاسخ داد، تصریح کرد: امتهای عربی و اسلامی هم باید در برابر مسئله فلسطین و ملت مقاوم آن، به مسئولیت خود عمل کنند.

رییس حماس در خارج نسبت به توانمندیهای ملت فلسطین و مقاومت آن برای رسیدن به پیروزی در برابر رژیم صهیونیستی ابراز اطمینان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خالد مشعل: قدرت مقاومت، تغییر قواعد درگیری را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد

خالد مشعل: قدرت مقاومت، تغییر قواعد درگیری را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد